BESTSELLER:   
europejski PRZEGLĄD  WYDARZEŃ,  FAKTÓW  i  ANALIZ  związanych z pierwszą fazą działania GVO w Unii od 1.10.2003

W Europie Zachodniej GVO już działa od 1.10.2003, o ponad rok dłużej niż w Polsce.
Jak to przebiegało w Europie? Jakie były problemy? Jaka była strategia negocjacyjna koncernów, a jaka dealerów poszczególnych sieci? Ilu dealerów straciło autoryzacje? Kto już zyskuje, a kto traci na GVO? itd. itd.
Fundacja MULTI-EXPERT przybliża przedstawicielom polskiej motoryzacji informacje nt. wydarzeń w Europie Zachodniej tuż przed wejściem i już po wprowadzeniu GVO.

Sponsorem tego serwisu informacyjnego jest firma motoryzacyjna  ®.
ZAPRASZAMY DO LEKTURY !

Opublikowane ANALIZY WYDARZEŃ I ZJAWISK
jakie już nastąpiły w Unii w związku z wejściem w życie GVO 1.10.2003

PROGNOZY NA PRZYSZŁOŚĆ - wypowiedzi analityków
nt. dalszego rozwoju sytuacji w Europie Zachodniej po wejściu GVO

Informacje o DUŻYCH SIECIACH SPRZEDAŻY AUT

Informacje o DUŻYCH SIECIACH SERWISOWANIA AUT

Informacje o zmianach w zakresie CZĘŚCI ZAMIENNYCH

Kontakty koncernów samochodowych z KRAJOWYMI PRZEDSTAWICIELSTWAMI

Typowe PUNKTY SPORNE związane z GVO

Co się dzieje w sieci dealerów VW / AUDI w Europie Zachodniej?

Co się dzieje w sieci dealerów SEAT w Europie Zachodniej?

Co się dzieje w sieci dealerów OPEL w Europie Zachodniej?

Co się dzieje w sieci dealerów FORD w Europie Zachodniej?

Co się dzieje w sieci dealerów BMW w Europie Zachodniej?

Co się dzieje w sieci dealerów MERCEDES w Europie Zachodniej?

Co się dzieje w sieci dealerów CITROEN w Europie Zachodniej?

Co się dzieje w sieci dealerów RENAULT w Europie Zachodniej?

Co się dzieje w sieci dealerów FIAT w Europie Zachodniej?

Co się dzieje w sieci dealerów TOYOTA / LEXUS w Europie Zachodniej?

Co się dzieje w sieci dealerów MAZDA w Europie Zachodniej?

Co się dzieje w sieci dealerów MITSUBISHI w Europie Zachodniej?